Metody płatności w serwisie getmed

 Każdy Użytkownik składając zamówienie może wybrać dogodną dla siebie metodę płatności za pośrednictwem Operatora Płatności. 

 

Aktualnym Operatorem Płatności w getmed.pl jest Tpay (tj. Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN - wpłacony w całości).

 

Regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem Tpay znajduje się na stronie internetowej https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf. Link do regulaminu jest dostępny również pod formularzem płatności przy składaniu zamówienia.

                    

BLIK – szybka płatność online

Użytkownik po wybraniu opcji „BLIK” przekierowywany jest na stronę eblik.pl, gdzie podaje 6-cyfrowy kod BLIK i akceptuje płatność w aplikacji bankowej. Następnie może wrócić na stronę getmed.

 

Przelew online lub tradycyjny

Użytkownik po wybraniu opcji „Przelew online lub tradycyjny” zostaje przekierowany do widoku listy banków, spośród których wybiera swój bank. Następnie wskazuje, z jakiej formy płatności chce skorzystać w ramach form dostępnych dla danego banku. Następnie Użytkownik zostaje przekierowany na stronę banku (w wersji desktop lub mobile), gdzie loguje się na swoje konto w banku. Po zalogowaniu się na konto w banku Użytkownik widzi wypełniony i nieedytowalny formularz przelewu - nie musi uzupełniać jakichkolwiek danych. Użytkownik potwierdza transakcję, a następnie wylogowuje się z banku i wraca na stronę sklepu.

 

Karta – karta kredytowa lub debetowa

Po wybraniu opcji “Karta”, Użytkownik przechodzi do formularza, w którym uzupełnia dane swojej karty. Użytkownik podaje następujące dane:

·         numeru karty, 

·         daty ważności,

·         kodu CVV2/CVC2 - 3-cyfrowego numeru znajdującego się na odwrocie kart np. VISA, 

·         imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.

Po wpisaniu danych Użytkownik zatwierdza transakcję i gdy nie ma przeciwwskazań (np. nie brakuje środków na karcie), uwierzytelnia płatność - podaje np. kod 3D Secure. To jednorazowy kod wysyłany klientowi bezpłatnym SMS-em. Inną metodą stosowaną w ramach tzw. silnego uwierzytelniania (SCA) jest hasło i odcisk palca.


 

Visa Mobile

Użytkownik po wybraniu opcji „Visa Mobile” podaje swój numer telefonu i zatwierdza płatność w aplikacji mobilnej Visa Mobile lub bankowej. Płatności Visa Mobile dostępne są za pośrednictwem aplikacji mobilnych: mBanku, Moje ING, Nest Bank, SGB Mobile. Za pośrednictwem aplikacji Visa Mobile, płatności dostępne są dla posiadaczy kart w: mBanku, Nest Banku, SKOKach, Bankach Spółdzielczych Grupy BPS, SGB, Krakowskim Banku Spółdzielczym, Banku Spółdzielczym w Brodnicy i Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, a kolejne banki pracują nad ich wdrożeniem.

 

Portfele elektroniczne – m.in. Google Pay, Kliknij i zapłać z Visa, Paypal

Użytkownik po wybraniu opcji „Portfela elektronicznego” wybiera spośród dostępnych opcji portfel elektroniczny i dokonuje płatności za pośrednictwem portfela według zasad właściwych dla danego portfela.