Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getmed spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-952), przy ul. Wiertniczej 89, wpisana pod numerem KRS 0001097171 do rejestru przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, której nadano NIP 6793295127 oraz REGON 528212199, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 5.000,00 PLN (dalej jako „Administrator”). Może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem pod adresem e mail: [email protected] lub pod adresem siedziby wskazanym powyżej.
Może Pani/Pan skontaktować się również bezpośrednio z ustanowionym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: [email protected] lub pisemnie pod adresem ul. Wiertnicza 89, 02-952 Warszawa.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach, na podstawie poniżej wskazanych podstaw prawnych oraz przez wskazany poniżej okres (w zależności od tematu rozmowy):
realizowania naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na kontakcie z Panem/Panią, udzielenia Panu/Pani odpowiedzi na pytania/wątpliwości, itp. – w zależności od treści naszej rozmowy, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO. Wskazujemy, że w zakresie, w jakim kontaktuje się Pan/Pani w sprawach związanych z realizacją umowy na pakiet medyczny lub umówienia Świadczenia Zdrowotnego – zasady dotyczące przetwarzania Pana/Pani danych w tym zakresie zawarte są w dokumentacji dotyczącej tej umowy.
podjęcia działań w celu zawarcia lub wykonania umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) – przez okres realizacji umowy,
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – na podstawie art. 6 ust.1 f) RODO - do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń,
prowadzenia działań marketingowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na promocji jego usług – do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu lub do czasu wycofania zgody na kontakt, udzielonej na podstawie Prawa komunikacji elektronicznej lub innych właściwych przepisów prawa lub na podstawie Pani/Pana zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (do czasu jej wycofania),
w zakresie nagrań rozmów z infolinii w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta na podstawie Pani/Pana zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – przez okres 12 miesięcy lub do czasu jej wycofania. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów prawa albo Administrator uzyskał wiadomość, iż mogą one stanowić taki dowód – do czasu prawomocnego zakończenia takiego postępowania.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być dostawcy usług informatycznych oraz usług zapewniających wsparcie w zakresie obsługi i zarządzania call centre, dostawcy usług marketingowych lub doradczych lub kancelarie prawne – w zakresie, jaki wynika z realizacji ww. celów.
Pani/ Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również żądanie ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
Jeśli Administrator przetwarza Pana/Pani dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes – ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Jeśli Administrator przetwarza Pana/Pani dane w oparciu o Pana/Pani zgodę – ma Pan/Pani prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania do czasu jej wycofania.
Jeśli Administrator przetwarza Pana/Pani dane w celu zawarcia i wykonania umowy lub na podstawie zgody – ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia Twoich danych, tzn. do otrzymania od nas swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
Ma Pan/Pani też prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Swoje prawa można zrealizować kontaktując się z nami za pośrednictwem kanałów wskazanych w tej klauzuli.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia rozmowy.
Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.